...protože jde o Váš vůz.

Kariéra

 

+420 731 174 681

 

Po - Pá 07:00 - 16:00

So, Ne Zavřeno

K Ochozi 1425

Bystřice nad Pernštejnem

Zabrzdit = přežít

Blog / Zabrzdit = přežít

Zabrzdit = přežít

21

LED.

Publikoval Aleš Vícha

Podrobnosti zakázky

Problém:

kope brzdový pedál, auto nedostatečně brzdí, při brzdění slyším skřípění, nefunguje ruční brzda, při brzdění auto táhne na stranu, propadá se brzdový pedál, svítí kontrolka ABS, svítí kontrolka vykřičníku, svítí "P", atd.

 

Příčiny:

špatná kvalita brzdové kapaliny, sjeté kotouče, nefunkční regulace, zrezivělé kotouče, nefunkční třmeny, zrezlé lanovody brzd, atd.

 

Cena opravy:

vysoká

Auto, které nestartuje znamená spoustu starostí. Mnohem horší je ale jedoucí vůz, který nebrzdí, to jde o život. Brzdový systém je to nejdůležitější, co ve voze musí fungovat za všech okolností a na jeho údržbě se rozhodně nevyplatí šetřit. Nezabrzdíte jen jednou a pocit, když šlápnete na brzdový pedál a auto jede dál, nestojí za žádné peníze.

 

U nových vozidel mnoho servisů údržbu brzdového systému neprovádí tak, jak by bylo třeba. Proč? Protože po dobu záruky ty brzdy prostě vydrží. Často se tak setkáváme se situací, kdy jsou brzdové součásti postříkány pouze sprejem, který je sice určen na brzdy, ale neřeší narůstající rez, neřeší sníženou pohyblivost dílů, které mohou bezpečnou jízdu změnit na hazard se životem. Podobné je to i u starších vozidel, kde servisy slibují nízkou cenu za práci a mění pouze například sjeté destičky. Destičky jsou pak nové, ale už neočistí, nerozhýbají a nepromažou související části. Brzdy pak nefungují souměrně, jedna strana se opotřebovává více, než druhá, nebo nefunguje vůbec a následné opravy zarezlých a zničených dílů stojí mnohonásobně více, než kontrola a skutečné celkové vyčištění brzdového systému.

 

Pravidelné čištění brzd šetří peníze za častou výměnu brzdových součástí.

Co se děje při sešlápnutí brzdového pedálu si můžete pro jednoduchost představit tak, že kapalina, která se nachází v brzdových trubkách se při sešlápnutí žene ke kolům a tlačí na „váleček“, který vyjíždí z „držáku“ brzdových destiček a tlačí je na brzdový kotouč-tím auto brzdí. Zmíněný váleček se nazývá pístek a držáku destiček se odborně říká brzdový třmen. Součástí je ale mnohem více a aby vše fungovalo jak má, musí se vše pravidelně čistit od rzi, od nečistot,  kontrolovat, jestli někde něco neteče, kontrolovat tloušťku destiček, ale i kotoučů, pravidelně měnit brzdovou kapalinu… Zkrátka se o brzdový systém pravidelně starat. Peníze vložené do kvalitní péče se Vám mnohonásobně vrátí -brzdové součásti se mnohem méně opotřebovávají, nemusí se tedy měnit tak často a vždy fungují tak, jak mají. Zabrzděte bezpečně v jakémkoli případě, vždy jde „jen“ o Vaši bezpečnost.

VÍCE INFO

PŘEDCHOZÍ ČLÁNEK

DALŠÍ ČLÁNEK

Kontaktní informace

K Ochozi 1425

Bystřice nad Pernštejnem

593 01

+420 739 941 278

autotrio@email.cz

Po - Pá 07:00 - 16:00

Máte zájem o naše služby?

Pokud se chcete na cokoliv zeptat, neváhejte nás kontaktovat.

Kontaktujte nás

 

Zabýváme se kompletním autoopravárenským servisem vozidel všech světových značek od mechanických oprav, přes karosářské práce až po lakýrnický servis.

Kontaktní Informace

K Ochozi 1425

Bystřice nad Pernštejnem

593 01

+ 420 731 174 681

autotrio@email.cz

Po - Pá 07:00 - 16:00

© Copyright 1993-2021. All Rights Reserved. By Autotrio Vícha s.r.o.